تشریفات مجالس مُنزا | تشریفات عروسی

دیزاین های سنتی

یکی از محبوب ترین سبک های دیزاین مکان برگزاری جشن عروسی استفاده از سبک های سنتی نیز می باشد. طراحی سنتی از قدیم تا کنون برای چیدمان فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین می توان گفت دیزاین به سبک سنتی ریشه در گذشته ایران و هنر دست بانوان ایرانی دارد. دیزاین سنتی نیز به اندازه دکور های مدرن طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر شما نیز جز طرفداران سبک های قدیمی و دیزاین سنتی بخش هایی از مکان برگزاری جشن عروسی خود هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

دیزاین سنتی جشن عروسی با منزا

 تشریفات عروسی منزا با ارائه خدمات منحصر به فردی که دارد می تواند انتخاب بسیار خوبی برای برگزاری جشن عروسی افراد باشد. یکی از خدمات ویژه منزا دکور بخش های مختلف باغ تالار عروسی شما با استفاده از دیزاین سنتی نیز می باشد. اگر باغ تالار شما فضایی مجزا برای دیزاین سنتی داشته باشد می توانید از تشریفات عروسی منزا برای طراحی دکور آن هماهنگی های لازم را انجام دهید. اما اگر مکان برگزاری جشن شما فضای مشخصی برای این موضوع ندارد جای نگرانی نیست و می توانید از فضای سرسبز باغ نیز استفاده کنید. بدون شک با منزا بهترین دکور سنتی ایرانی را برای عکاسی و ثبت خاطرات به یادماندنی شب عروسی خود خواهید داشت.

 

ویژگی های استفاده از دیزاین سنتی

از ویژگی های دیزاین سنتی ایرانی می توان به حس گرم رنگ های جذاب گلیم سنتی ایرانی، پاف های سنتی، کوسن های سنتی و .. نیز اشاره کرد. طراحی سنتی از قرن 18 و 19 الهام گرفته و تا کنون طرفداران خود را حفظ کرده است.

 گلیم سنتی: 

گلیم یک نوع فرش سنتی است که از دست‌بافته‌های بافته‌شده از نخ‌های پنبه یا پشم ساخته می‌شود. این فرش‌ها معمولاً در فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلفی وجود دارند و به عنوان یکی از اصلی‌ترین نمادهای هنر دستی و صنایع دستی در بسیاری از کشورها شناخته می‌شوند.

 پاف سنتی :

طراحی سنتی یاد آور اصالت ایران و گذشته درخشان کشور عزیزمان می باشد. بدون شک همه ما علاقه مند به طرح و نقش های سنتی با شکوه هستیم. طرح های سنتی که بر روی کوسن های سنتی کار می شود شامل: ختائی ها، گل های شاه عباسی، آثار باستانی و .. نیز می باشند.

کوسن سنتی :

در برخی فرهنگ‌ها کوسن‌ها بافته می‌شوند و در برخی دیگر از پارچه‌های مختلفی که با نقش‌ها و طرح‌های مختلف تزیین شده‌ و ساخته می‌شوند. این وسایل علاوه بر زیبایی برای راحتی و افزایش راحتی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عکاسی سنتی در باغ سیب تهران

اگر قصد برگزاری جشن عروسی در باغ تالار های تهران را دارید ما به شما بازدید از باغ تالار سیب را پیشنهاد می کنیم. فضای سر سبز و زیبای باغ تالار سیب به شما امکان ثبت تصاویر زیبا از لحظات به یادماندنی جشن عروسی را می دهد. یکی از مزایای انتخاب باغ تالار سیب فضای بزرگ آن است اگر تعداد مهمان هایی که دعوت کرده اید زیاد هستند فضای این باغ برای شما بسیار مناسب خواهد بود. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد باغ سیب می توان به فضای اختصاصی چیدمان سفره عقد و دیزاین سنتی برای عکاسی اشاره کرد. در واقع با انتخاب این باغ تالار شما می توانید فضای مدرن و سنتی را در کنار یک دیگر در فضا های مجزا داشته باشید.

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.