تشریفات مجالس مُنزا | تشریفات عروسی

برگزاری جشن تولد

روز تولد مهم ترین روز زندگی هر شخص به حساب می آید. همه افراد سعی دارند که روز تولد را با دوستان و عزیزان خود به بهترین شکل ممکن سپری کنند. مرور خاطرات روز تولد بسیار دلنشین است. یکی از عواملی که می تواند به برگزاری یک جشن تولد منحصر به فرد کمک کند استفاده از خدمات تشریفاتی است که تزئینات و تدارکات خوبی را برای جشن تولد افراد در نظر می گیرند. اگر روز تولد  شما نزدیک است و به دنبال یک تشریفات بی نظیر برای برگزاری یک جشن به یاد ماندنی هستید. در ادامه مطلب با معرفی خدمات تشریفات منزا مخصوص تولد همراه ما باشید.

برگزاری جشن تولد در روف گاردن 

اگر به دنبال ایده ای نو و فضایی دلنشین برای برگزاری جشن تولد خود هستید پیشنهاد ما به شما بازدید از روف گاردن های لاکچری در تهران نیز می باشد. از ویژگی های روف گاردن برای اجرای جشن تولد می توان به دلباز بودن فضا نیز اشاره کرد. با توجه به این مسئلهد که روف گاردن در ارتفاع بالایی قرار دارد شرایط آب و هوایی خوبی را در اختیار شما خواهد گذاشت و احتمال بیمار شدن مهمان های شما در این فضا بسیار کم خواهد بود. همچنین شما می توانید از بین طراحی های تولد در روف گاردن گزینه نزدیک به سلیقه خود را انتخاب کرده و یک شب به یادماندنی را در کنار دوستان خود تجربه کنید. بدون شک عکاسی و فیلمبراری در فضای روف گاردن بی نظیر خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که برای رزرو روف گاردن نیاز به بازدید قبلی و رزرو قبل از فرا رسیدن تاریخ جشن تولد نیز می باشد. چرا که افراد بسیاری علاقه مند به برگزاری جشن تولد خود در فضای زیبا و دلنشین روف گاردن هستند. از نکات مهمی که باید در رزرو روف گاردن به آن ها توجه کنید امکانات آن و شرایط آب و هوایی نیز می باشد. توجه داشته باشید که در تاریخ برگزاری جشن شما آب و هوا به چه شکل است و روف گاردنی که قصد رزرو آن را دارید از امکانات گرمایشی و سرمایشی بهره می برد یا خیر ..  برای مثال در فصل تابستان آفتاب گیر و تهویه هوا بسیار اهمیت دارد تا مهمان شما نهایت استفاده را از جشن ببرند و احساس راحتی داشته باشند. 

مزایای برگزاری جشن تولد در روف گاردن

تصفیه کننده هوا:  تصفیه کننده هوا به شما کمک می کند که سلامت مهمانان خود را حفظ کنید و هیچکس به بیماری مبتلا نشود. همچنین به کاهش آلودگی های محیطی نیز کمک می کند.

امکانات جانبی: بیشتر گرین روف ها دارای امکانات جانبی مانند وسایل سرگرم کننده کودکان هستند. وسایل سرگرم کننده کودکان شامل: سرسره، تاپ و.. می شوند. 

عکاسی حرفه ای: یکی از ویژگی های جذاب گرین روف فضای دلنشین آن است که به راحتی می توانید از آن برای ثبت خاطرات شیرین خود استفاده کنید. 

تشریفات مراسم تولد چیست؟

به تمام کار هایی که برای هماهنگی و برگزاری یک جشن تولد خوب انجام می شود تشریفات مراسم تولد گفته می شود. بنابراین زمانی که شما برگزاری جشن تولد خود را به یک مجموعه تشریفاتی می سپارید آن ها دقیقا می دانند که برای تک تک لحظات جشن شما چه کاری را باید انجام دهند. همچنین شما می توانید ایده و نظرات خود را با تشریفات مورد نظر خود در میان بگذارید تا آن ها را در لیست برنامه های جشن تولد شما قرار دهند. تنها کاری که شما باید انجام دهید دعوت از مهمانان و بیان خواسته های خود به تشریفات نیز می باشد. در ادامه به معرفی اقدامات مهم برای برگزاری جشن تولد خواهیم پرداخت.

دیزاین دکوراسیون جشن تولد :

یکی از مهم ترین وظایف تشریفات تولد بر عهده گرفتن دیزاین تولد شما نسبت به ایده هایی است که در ذهن دارید. سپس دیگر نیازی نیست نگران آماده کردن تم و هماهنگ کردن همه موارد با تم مکان برگزاری تولد باشید. چرا که مجموعه منزا به خوبی این هماهنگی ها را برای شما بوجود خواهد آورد و تنها کافی است به جشن رفته و از مهمانی خود لذت ببرید. هدیه اعتماد شما به تشریفات منزا جشن تولد لوکس و بی نظیری است که کوچک ترین استرسی بابت برگزاری آن نداشته اید. تنها مسئله ای که در همکاری با مجموعه های تشریفاتی باید در نظر داشته باشید بیان دقیق و درست انتظارات شما می باشد.

فوت کردن شمع تولد :

نحوه برگزاری تک تک لحظات مهم جشن شما از قبل توسط تیم تشریفاتی هماهنگ شده و در زمان مناسب خود اجرا خواهد شد. فوت کردن شمع تولد نیز جز این لحظات است که در زمان مناسب با شمردن شماره معکوس به خوبی اجرا خواهد شد.

برش کیک و پذیرایی:

زمان مناسب برای برش کیک و پخش شدن موسیقی به طور همزمان از وظایف تیم حرفه ای تشریفاتی می باشد که برگزاری جشن تولد شما را برعهده گرفته است.

آواز خواندن:

یکی از آداب رسوم برگزاری جشن تولد آواز خوانی نیز می باشد. آواز خوانی به همراه پخش ترانه تولد انجام می شود. وابسته به درخواست و سلیقه شما آواز خوانی می تواند به زبان فارسی یا انگلیسی باشد.

فواید برگزاری تولد با تشریفات منزا

تشریفات منزا برای برگزاری جشن های مختلف مانند: تولد، نامزدی، عقد، بله برون، حنابندون، تعیین جنسیت، عروسی آماده خدمات رسانی است. با تشریفات منزا می توانید بهترین لوکیشن را برای برگزاری جشن تولد خود در نظر بگیرید. همچنین تزئینات فضا و پذیرایی بدون نقص را نیز با منزا تجربه خواهید کرد.

دیزاین اختصاصی جشن تولد با منزا 

یکی از مزایای برگزاری جشن تولد در روف گاردن استفاده از دکوراسیون اختصاصی و هماهنگ با تم تولد است. البته این مسئله بدین معنی نیست که هیچ گونه تزئیناتی در روف گاردن برای شما در نظر گرفته نمی شود. طراحی دکوراسیون اختصاصی تولد تنها یک آپشن برای کسانی است که تم خاص و متفاوتی نسبت به تزئینات پایه روف گاردن نیاز دارند.

نکات مهم در برگزاری جشن تولد

  • انتخاب تم تولد شاد و مناسب
  • برنامه ریزی برای پذیرایی
  • ارسال کارت دعوت ها برای دوستان
  • انتخاب موزیک های شاد برای جشن تولد
  • انتخاب عکاس برای فیلم برداری و ثبت خاطرات
  • انتخاب نوع تزئینات (شمع آرایی، بادکنک آرایی)

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.