تشریفات مجالس مُنزا | تشریفات عروسی

برگزاری مراسم در عمارت و باغ تالار

برگزاری مراسم در عمارت زمرد

برای برگزاری جشن عروسی فضاهای بسیاری مانند: عمارت ها، باغ تالارها، تالار، فضاهای باز و لوکیشن های اختصاصی نیز وجود دارند. اما انتخاب اینکه جشن عروسی در چه مکانی برگزار شود با عروس و داماد است. در ادامه ما قصد داریم نحوه برگزاری مراسم عروسی در عمارت و باغ تالار ها  را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برگزاری مراسم عروسی در عمارت

امروزه برگزاری جشن عروسی در عمارت ها بسیار رواج پیدا کرده است. چرا که در نظر گرفتن عمارت برای برگزاری جشن عروسی یعنی رزرو بهترین لوکیشن با معماری بسیار شیک که مورد توجه مهمانان قرار خواهد گرفت. در واقع جشن عروسی در عمارت بسیار سلطنتی و با شکوه انجام خواهد شد. همچنین یکی از مزایای عروسی در عمارت عدم محدودیت در دعوت میهمانان نیز می باشد. چرا که فضای کافی برای پذیرایی از میهمانان شما در عمارت ها نیز وجود دارد. در ادامه بیشتر به معرفی مزایای برگزاری جشن عروس و داماد در عمارت نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی مزایای جشن عروس و داماد در عمارت

عروس و داماد ها به دنبال مکانی زیبا با امکانات خوب برای برگزاری جشن عروسی خود هستند. به همین دلیل ما قصد داریم در این بخش به معرفی برگزاری جشن عروسی در عمارت ها بپردازیم.

لیستی از مزایای عمارت برای جشن :

  • معماری باشکوه که مکان برگزاری جشن شما را با شکوه جلوه می دهد.
  • فضای بسیار بزرگ برای برگزاری جشن و عدم محدودیت دعوت افراد
  • فضای باز باشکوه و کلاسیک همراه با نورپردازی های لوکس
  • نورپردازی های خلاق در فضای داخلی عمارت
  • پارکینگ اختصاصی و بدون هیچ گونه معطلی
  • ارائه تشریفات درشکه عروس در فضای باز
  • دارای سیستم سرمایش و گرمایش با کیفیت
  • دارای استخر در فضای باز

نکته: اگر تعداد مهمان های شما زیاد نیستند و قصد دارید به جای عمارت در باغ تالار عروسی خود را برگزار کنید باید بگوییم که تشریفات عروسی منزا بهترین باغ تالار ها را برای برگزاری جشن عروسی به شما عروس داماد ها ارائه خواهد داد. در ادامه می توانید درباره ویژگی و امکانات باغ تالار های تشریفات منزا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تفاوت برگزاری جشن عروسی در عمارت و باغ تالار ها

اگر تاریخ برگزاری عروسی شما در فصل گرم سال است بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات باغ تالار های تشریفات منزا نیز می باشد. باغ تالار ها نسبت به تالارها بسیار بهتر هستند. چرا که زیبایی باغ به فضای بیرونی کمک بسیاری می کند. همچنین زیبایی طبیعی گل ها و درختان تصاویر زیباتری را از جشن عروسی شما عزیزان به جای می گذارد.

 

 

آزادی بیشتر در باغ تالار ها برای برگزاری مراسم عروسی

بیشتر باغ تالار ها در مکانی دور تر از شهر هستند. بنابراین بهترین مکان برای برگزاری مراسم جشن عروسی بدون محدودیت باغ تالار ها نیز می باشند. همچنین پرسنل پذیرایی فضای بیشتری برای ارائه خدمات به میهمانان عزیز شما خواهند داشت. عروس داماد نیز از فضای باز رضایت خواهند داشت. چرا که فضای لازم برای حرکت در بین میز ها وجود دارد و راحت تر خوشامد گویی را انجام خواهند داد.

 محیط بازی جداگانه برای کودکان

اگر بیشتر مهمان های شما بچه کوچک دارند. بهترین گزینه برای برگزاری مراسم عروسی باغ تالار ها می باشند. چرا که یک فضای مجزا برای بازی کودکان در بیشتر باغ تالار ها در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال آرامش خاطر برای خود و مهمان هایتان هستید می توانید مطالب مقاله بهترین باغ تالار های تهران را دنبال کنید.

عمارت تهران

باغ تالار زمرد چیتگر

(نمونه ویدئو مراسم عروسی تشریفات مُنزا)

عمارت صدرا

باغ تالار صدرا

نمونه ویدئو مراسم عروسی تشریفات مُنزا در باغ تالار صدرا

گالری تصاویر

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.