تشریفات مجالس مُنزا | تشریفات عروسی

نوتلا بار و آبشار شکلات

از قدیم تا کنون در جشن و شادی ها از شیرینی های مختلفی استفاده می کردند. همچنین زوج های امروزی به دنبال تنوع و ایده های جالب برای برگزاری جشن عروسی خود هستند. بنابراین جشن های عروسی همراه با آبشار های شکلات شده است. نوتلا بار نیز یکی از ایده های خوشمزه عروس و داماد ها در پذیرایی تشریفات عروسی می باشد.

معرفی مزایای استفاده از نوتلا بار در عروسی

نوتلا بار به عنوان یک خوراکی خوشمزه و شیرین در  تشریفات پذیرایی عروسی استفاده می شود. یکی از مزایای استفاده از نوتلا بار در جشن عروسی لاکچری  شدن مراسم عروسی شما می باشد. از نوتلا بار بر روی میز های پذیرایی مهمانان استفاده می شود. اگرتعداد کودکانی که در جشن شما حاضر می شوند زیاد هستند بهترین ایده برای سرگرم کردن آن ها نیز استفاده از نوتلا بار یا آبشار شکلات نیز می باشد. البته که این دو با یک دیگر فرق دارند در ادامه بیشتر درباره تفاوت های آن ها صحبت خواهیم کرد.

بررسی تفاوت های نوتلا بار با آبشار شکلات

 نوتلا بار و آبشار شکلات هر دو یک خوراکی شیرین و خوشمزه به حساب می آیند. اما آبشار شکلات به صورت فوراه مانند شکلات آب شده را به سمت پایین سرازیر می کند. یکی از مزایای استفاده از آبشار شکلات در جشن عروسی این است که افراد می توانند تیکه های میوه یا کیک خود را به شکلات آغشته کرده و نوش جان کنند. عروس و داماد ها می توانند آبشار شکلات را در اندازه و طبقات مختلف نیز انتخاب کنند. جالب است بدانید که آبشار شکلات دارای نام های دیگری مثل: شکلات ذوب کن، دستگاه فواره شکلات، شکلات آب کن نیز می باشد.

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.