تشریفات مجالس مُنزا | تشریفات عروسی

دسته گل عروس

دسته گل  عروس از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در تمامی عکس و فیلم ها در کنارعروس است. عروس خانم ها می توانند نسبت به لباس عروسی و دیزاین مکان برگزاری جشن خود دسته گل عروس را انتخاب کنند. یکی از سبک هایی که امروزه برای دسته گل عروسی بسیار پیشنهاد می شود سبک روستیک نیز می باشد.  در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب دسته گل عروس امروزی با ما همراه باشید.

 دسته گل عروس به سبک روستیک

سبک روستیک از طبیعت الهام گرفته و از به کارگیری گل های مصنوعی دوری می کند. بنابراین اولین مسئله در خرید دسته گل عروس به سبک روستیک اهمیت دارد طبیعی بودن آن است. اما مسئله این است که برای این دسته گل چه گل هایی را می توان انتخاب کرد؟

لیستی از گل های مناسب دسته گل عروس روستیک:

کاکتوس های تزئینی بدون خار

  1. گل های رز باغی
  2. صد تومانی
  3. گل رونده
  4. گل رز سفید
  5. ارکیده

گل طبیعی یا مصنوعی ؟

اولین سوال از گل فروشی ها این است که گل طبیعی بهتر است یا مصنوعی؟ ابتدا باید بدانید خودتان چه نوع گلی را دوست دارید. سپس باید به مدت زمان جشن عروسی توجه کنید. چرا که دوام گل طبیعی نسبت به مصنوعی کمتراست. بنابراین درصورت طولانی بودن زمان عروسی خرید گل طبیعی پیشنهاد نمی شود.

نکات موثر در نگهداری دسته گل عروس

با توجه به این مسئله که دسته گل عروس نقش مهمی در زیبا تر شدن عکس و فیلم های عروسی دارد بسیار مهم است که برای سالم ماندن آن تا آخر جشن عروسی به نکات مهمی توجه کنید. به همین جهت در این بخش از مقاله درباره لیستی از نکات موثر در نگهداری دسته گل عروس را برای شما عزیزان آورده ایم.

لیستی از نکات موثر در نگهداری دسته گل عروس:

  • باید بدانید که دسته گل عروس نباید حتی در زمان عکاسی بر روی زمین قرار بگیرد.
  • قرار دادن گل بر روی زمین یا سپردن آن به افراد مختلف باعث زودتر پژمرده شدن آن ها می شود.
  • در روز عکاسی فرمالیته باید یک ظرف آب همراه خود ببرید و در زمان های که به دسته گل نیاز نیست آن را درون آب قرار دهید.
  • دسته گل را برای مدت طولانی در برابر نور خورشید قرار ندهید.
  • حتما نوع گل خود را بشناسید برخی از گل ها بسیار حساس هستند بنابراین مراقبت کردن از آن ها اهمیت بیشتری دارد.
  • دسته گل عروس نباید خیلی بزرگ و سنگین باشد چرا که در طول عکاسی و عروسی دست عروس را خسته می کند.

ترکیب رنگی دسته گل عروس مناسب با فصل های مختلف

جالب است بدانید که رنگ دسته گل عروس را می توان مناسب با فصل جشن عروسی در نظر گرفت. اگر اطلاعاتی درباره رنگ مناسب برای دسته گل عروس در فصل های مختلف ندارید. در ادامه این مطلب با معرفی انواع فصل ها و رنگ های مناسب دسته گل با ما همراه باشید.

ترکیب رنگی  دسته گل عروس در فصل پاییز

اگر جشن عروسی شما در ماه های مهر، آبان، آذر برگزار می شود  می توانید دسته گل عروسی خود را متناسب با فصل پاییز در نظر بگیرید. رنگ های مناسب دسته گل عروس در فصل پاییز نارنجی تیره و روشن، کهربایی، قرمز، ارغوانی هستند.

لیست گل های مناسب فصل پاییز:

  • گل آلسترومیا
  • زبان در قفا
  • گل داوودی

ترکیب رنگی مناسب دسته گل عروس در زمستان

دسته گل عروس در زمستان می تواند به رنگ های زرد، نارنجی، کرم، لیمویی ، آبی، قرمز و سفید باشد. همچنین می توانید از برگ درختان کاج  در کنار گل های آن استفاده کنید. توجه داشته باشید دسته گل عروس نباید خیلی بزرگ یا با ارتفاع زیادی باشد. چرا که در این صورت عروس به سختی می تواند آن را جا به جا کند.

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.