تشریفات مجالس مُنزا | تشریفات عروسی

روستیک و ریسه کشی

امروزه سبک های برگزاری جشن های ازدواج بسیار متفاوت است. یکی از ایده های جالب امروزی برای جشن عروسی استفاده از روستیک و ریسه کشی است. اگر شما هم قصد برگزاری مراسم عروسی به سبک روستیک را دارید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مختصری درباره مفهوم روستیک

دیزاین روستیک در عروسی از تجملات غیرطبیعی برای تزئین استفاده نمی کند. بنابراین دکوراسیون مراسم عروسی بر اساس روستیک ارتباط مستقیم و نزدیکی با طبیعت دارد. برای ایجاد سبک روستیک در دکور عروسی از رنگ بندی های نزدیک به طبیعت، چوب، کنف، ریسه ها و فانوس های زیبا استفاده می شود.

باغ آرایی به سبک روستیک

محوطه باغ عروسی به سبک روستیک با دوری از هر گونه وسایل مصنوعی مانند: لوازم فلزی و آینه کاری انجام می شود. بنابراین میز و صندلی های عروس و داماد همچنین مهمان های آن چوبی است. جایگاه عروس و داماد به سبک روستیک بسیار زیبا و چشمگیر خواهد شد. چرا که برای ایجاد جایگاه عروس و داماد از گل های طبیعی استفاده می کنند.

لباس عروس و داماد به سبک روستیک

در سبک روستیک لباس عروس و داماد نیز اهمیت دارند و طبق سبک خاصی طراحی می شوند. بیشترین تفاوتی که در سبک روستیک برای عروس  در نظر گرفته می شود مرتبط با تور لباس عروس و تاج آن است. تاج عروس باید از گل های طبیعی در سایز های کوچک و رنگ های متنوع در نظر گرفته شود. همچنین کت شلوار داماد در سبک روستیک هر رنگی به غیر از رنگ مشکی نیز در نظر گرفته می شود.

تزیین صندلی ها به سبک روستیک

صندلی های عروس و داماد همچنین مهمان ها در سبک روستیک تزیین خواهند شد. دیزاین صندلی ها به نوعی دیزاین کلی را به مهمان ها نشان می دهد. همچنین میز سرو غذا را با استفاده از گل ها، خوشه های گندم، کنف و ریسه های مختلف نیز تزئین می کنند. جالب است بدانید که در سبک روستیک نورپردازی به وسیله ریسه کشی بسیار مهم است. چرا که به بهتر شدن فضای مراسم کمک بسیاری می کند.

دسته گل عروس به سبک روستیک

دسته گل عروس بسیار مهم است چرا که در تمام موقعیت ها به خصوص برای عکاسی در کنار عروس قرار دارد. در سبک روستیک برای دسته گل عروس از گل های طبیعی با رنگ های صورتی، پاستیلی، بنفش کم رنگ، سورمه ای، شکلاتی و زیتونی استفاده می شود. عروس و داماد ها می توانند با کمی خلاقیت از رنگ گل عروس در مواردی مانند: لباس ساقدوش ها، رنگ رومیزی، دکوراسیون، فضای مراسم و… نیز استفاده کنند.

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.