تشریفات مجالس مُنزا | تشریفات عروسی

برگزاری مراسم در باغ تالار سفید

  • خانه
  • برگزاری مراسم در باغ تالار سفید

اگر به دنبال برگزاری جشن عروسی با شکوه در عمارتی زیبا و رویایی هستید بهترین پیشنهاد برای شما بازدید از باغ تالار سفید می باشد. باغ تالار سفید در گرم دره واقع شده و ظرفیت دعوت از 500 نفر مهمان را دارد. دکوراسیون عمارت سفید گرمدره بسیار شیک و خاص در نظر گرفته شده است. برای آشنایی با سایر امکانات باغ تالار سفید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چرا باغ تالار سفید گرمدره ؟

بدون شک همه زوج های که تاریخ برگزاری عروسی آن ها نزدیک است به دنبال بهترین لوکیشن برای برگزاری جشن عروسی خود هستند. همچنین امکاناتی که باغ تالار و عمارت ها در اختیار زوجین قرار می دهند تاثیر بسیاری در انتخاب آن ها خواهد داشت. از امکانات باغ سفید گرمدره می توان به لوکیشن مناسب،  دسترسی بسیار آسان و سریع از تهران و کرج، نورپردازی منحصر به فرد، پارکینگ اختصاصی، سفره عقد، آتش بازی و ایده های جالب برای ورود عروس و داماد و .. نیز اشاره کرد.

شرایط رزرو باغ تالار سفید

اگر تاریخ برگزاری جشن عروسی شما نزدیک است و قصد رزرو باغ تالار سفید را دارید بهتر است عجله کنید و در اولین فرصت رزور خود را به ثبت برسانید چرا که باغ تالار سفید ویژگی های منحصر به فردی دارد که مخاطبین را به خود جذب کرده است. یکی از ویژگی های که باعث شده تا عروس و داماد های بسیاری باغ تالار سفید را انتخاب و رزرو کنند برعهده گرفتن تمام امور جشن شما توسط تیم حرفه ای عمارت سفید نیز می باشد. همچنین باید بدانید که تمامی خدمات در این باغ تالار به صورت حرفه ای و به بهترین شکل انجام خواهند شد.

 

 

مشاوره رایگان قبل از رزرو

برای انتخاب راحت تر مکان برگزاری جشن عروسی می توانید از مدیریت باغ تالار سفید درخواست مشاوره رایگان داشته باشید. برای راحتی هر چه بیشتر عروس داماد ها باغ تالار سفید لیست خدمات خود را سطح بندی کرده و به شما ارائه خواهد داد. اگر دوست داشته باشید علاوه بر خدماتی که دریافت می کنید موارد دیگری هم اضافه شود در جلسه های هماهنگی و مشاوره می توانید درباره آن ها صحبت کنید. به طور کل باید بدانید که دریافت هر نوع خدماتی از تیم های تشریفاتی شامل هزینه های مخصوص خواهد شد. بنابراین با درخواست خدمات یا صرف نظر از برخی موارد می توانید تاثیر بسیار زیادی در هزینه نهایی برگزاری عروسی در باغ تالار سفید داشته باشید. البته عمارت سفید در مقایسه با سایر باغ تالارهایی که در گرمدره قرار دارند قیمتی منصفانه و خدماتی بی نظیر را برای عروس و داماد ها در نظر گرفته است.

فضای بی نظیر برای عکاسی در باغ سفید

یکی از مزایای برگزاری جشن عروسی در عمارت سفید گرمدره فضای سرسبز و زیبای آن می باشد. تیم عکاسی عروسی به راحتی می توانند از فضای زیبای ورود عروس و داماد استفاده کرده و تصاویری منحصر به فرد را ثبت کنند. فضای باغ سفید در سبک فرانسوی طراحی شده که بسیار فضا را زیبا تر کرده است.  از سایر ویژگی های این باغ می توان به سالن مخصوص سرو غذا، سفره خانه، چایخانه سنتی، دکوراتسیو.ن جدید و بروز نیز اشاره کرد.

 

امکانات باغ سفید گرمدره

بدون شک یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب باغ تالار توجه به امکانات آن است. از امکانات باغ تالار گرمدره سفید می توان با لوکیشن عالی، دسترسی آسان، باغ چهار فصل، نورپردازی منحصر فرد، عدم محدودیت در پارک کردن خودرو ها، چیدمان حرفه ای برای سفره عقدی اختصاصی و .. نیز اشاره کرد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت باغ سفید گرمدره

انتخاب پکیج برگزاری حشن عروسی در باغ سفید گرمدره در قیمت نهایی تاثیر بسیاری دارد. برای کاهش هزینه های برگزاری مراسم عروسی می توانید  موارد اضافی را از لیست خدماتی که نیاز دارید حذف کنید. برای آشنایی با مواردی که در قیمت برگزاری جشن عروسی در باغ سفید تهران تاثیر گذار هستند به ادامه این مطلب توجه کنید.

لوکیشن برگزاری جشن:  یکی از موارد موثر در برگزاری مراسم عروسی، لوکیشن برگزاری جشن نیز می باشد. بنابراین تنها لوکیشن برگزاری جشن می تواند در قیمت نهایی رزرو دو باغ تالار با امکانات یکسان تاثیر بسیاری داشته باشد. این مسئله در قیمت رزرو باغ تالار ها در  شهر های مختلف هم وجود دارد. بدون شک قیمت رزرو باغ برای برگزاری جشن در شهرستان ها بسیار کمتر از تهران می باشد.

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.