تشریفات مجالس مُنزا | تشریفات عروسی

نکات مهم در انتخاب کترینگ عروسی

نکات مهم در انتخاب کترینگ عروسی

یکی از نکات مهمی که در برگزاری جشن عروسی بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه کنید انتخاب کترینگ عروسی نیز می باشد. چرا که همه اقوام درجه یک در جشن عروسی حضور دارند و همه عروس داماد ها به دنبال بهترین خدمات و منوی پذیرایی از مهمانان خود هستند. اگر به دنبال برگزاری جشن عروسی  بدون نقص و به یاد ماندنی هستید باید در نظر داشته باشید که کیفیت شام عروسی در این جشن بسیار اهمیت دارد و می توانید به خوبی رضایت مهمانان خود را جلب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نکات مهم برگزاری جشن عروسی و نحوه انتخاب کترینگ همراه ما باشید.

آشنایی با ویژگی های کترینگ عروسی مناسب

یکی از دغدغه های مهم در برگزاری جشن عروسی نحوه پذیرایی از مهمانان می باشد. در پذیرایی از مهمانان انتخاب بهترین دسر، شام، نوشیدنی و تزئینات شام بسیار اهمیت دارد. اگر به دنبال برگزاری یک جشن عروسی با شکوه و بدون نقص هستید بهترین پیشنهاد برای شما انتخاب کترینگ عالی با خدمات حرفه ای نیز می باشد. اولین و مهم ترین مسئله در انتخاب کترینگ عروسی توجه به میزان اعتبار و رضایت مشتری از آن ها می باشد. سپس می توانید از کترینگ برای تست غذا درخواست کرده و میزان کیفیت غذایی که توسط آن ها آماده می شود را بررسی کنید. سپس نوبت به بررسی منو غذا و تنوع غذایی خواهد رسید. با توجه به این مسئله که در جشن عروسی تعداد مهمان و سلیقه ها مختلف است وجود تنوع غذایی کترینگ ها یک مزیت به حساب خواهد آمد.

 

توجه و مقایسه قیمت کترینگ عروسی

بدون شک مدیریت هزینه در برگزاری جشن عروسی حرف اول را می زند بنابراین برای انتخاب کترینگ عروسی بهتر است قیمت کترینگ ها را نیز با یکدیگر مقایسه کنید. سپس نسبت به کیفیتی که در نظر دارید و بودجه یکی از بهترین ها را انتخاب کنید. بدون شک قیمت کترینگ عروسی ارتباط مستقیمی با میزان کیفیت، نحوه سرو و نوع غذا دارد. همچنین قبل از نهایی کردن انتخاب کترینگ لازم است که تمام جزئیات و شرایط قرارداد را با دقت مطالعه کنید و در صورت نیاز مذاکره کنید تا تمامی جوانب به وضوح مشخص شود. بدون شک با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید یک کترینگ مناسب برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید که باعث رضایت و لذت میهمانان و خودتان شود.

نحوه سرو غذا در جشن عروسی

پس از چک کردن میزان کیفیت و قیمت ارائه سرویس توسط کترینگ عروسی نوبت به نحوه سرو غذا می رسد. به طور کلی دو نوع نحوه سرو غذا در جشن عروسی وجود  دارد که افراد می توانند نسبت به انتظار و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند. یکی از روش های رایج و ارزان نحوه سرو غذا در جشن عروسی، سرو غذا به صورت پرس می باشد. اگر به دنبال کم کردن هزینه های جشن عروسی خود هستید بهترین پیشنهاد برای شما انتخاب سرو غذا به صورت پرس است چرا که هزینه کمتری را برای شما به همراه خواهد داشت. از مزایای روش سرو غذا به صورت پرسی می توان به رعایت نظم بیشتر اشاره کرد. اما باید در نظر داشته باشید که  سرو غذا به صورت پرسی می تواند بسیار زمان گیر باشد و به تعداد نفرات بیشتری احتیاج دارد بنابراین هزینه آن بیشتر است. 

 

 

سلف سرویس : در این روش غذا ها بر روی میز بزرگی چیده شده و مهمانان نسبت به سلیقه خود می توانند غذا را انتخاب کنند. در این روش نیاز به نیرو برای پذیرایی از مهمانان وجود ندارد بنابراین هزینه کمتری بابت این مسئله پرداخت خواهد شد.  اما باید بدانید در روش به دلیل وجود صف های طولانی امکان تمام شدن سریع تر برخی از غذا ها بیشتر است. از مزایای سرو غذا به صورت سلف سرویس می توان به ایجاد فضای دوستانه و تنوع غذایی نیز اشاره کرد.

سرو غذا به روش کوکتل 

در این روش، غذاها به صورت خوراکی‌های کوچک (فینگر فود) و توسط گارسون‌ها در میان میهمانان گردانده می‌شوند. در روش کوکتل فضای بیشتری برای پذیرایی وجود دارد و تنوع غذایی زیاد است. اما باید بدانید که در این روش برخی از مهمان ها ممکن است احساس کنند غذای کافی نخوردند. همچنین از معایب این روش به تعداد پرسنل بیشتر برای پذیرایی می توان اشاره کرد.

سرو شام به روش سیار

در این روش، چندین ایستگاه غذا با موضوعات مختلف در محل مراسم قرار داده می‌شود و میهمانان می‌توانند به هر ایستگاه رفته و غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. از مزایای سرو غذا به روش سیار می توان به تنوع بالا، ایجاد تجربه جذاب برای مهمانان، سفارشی سازی غذا و.. اشاره کرد.

جمع بندی 

انتخاب بهترین روش سرو غذا به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله بودجه، تعداد میهمانان، فضای محل برگزاری و سلیقه شخصی شما. مهم است که با کترینگ مورد نظر مشورت کنید و روشی را انتخاب کنید که بهترین تجربه را برای میهمانان فراهم کند.

پیام بگذارید

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.