تشریفات مجالس مُنزا | تشریفات عروسی

میوه های مجلسی پاییزی

میوه مجلسی پاییزی

میوه های مجلسی پاییزی بسیار زیاد هستند که افراد نسبت به سلیقه خود می توانند چند مدل از آن ها را برای جشن عروسی خود در نظر بگیرند. رنگارنگ بودن میوه های مجلسی پاییزی باعث می شود که میز پذیرایی شما بسیار جذاب بنظر برسد. البته برخی از میوه ها هم هستند که در تمام فصول سال برای پذیرایی از مهمان های جشن عروسی به کار می روند. خیار و سیب جز این دسته از میوه ها به حساب می آیند. اما میوه ای مانند خرمالو مختص به فصل پاییز است و در فصل های دیگر نمیتوان از آن استفاده کرد. اگر تم پاییزی برای جشن عروسی خود انتخاب کرده باشید میوه های پاییزی آن را تکمیل خواهند کرد.  اگر جشن عروسی شما در پاییز است و قصد آشنایی با میوه های مجلسی پاییزی را دارید در ادامه این مطلب با معرفی میوه های مجلسی پاییزی  همراه تشریفات عروسی منزا باشید.

معرفی میوه های مجلسی پاییزی

خیار یکی از اصلی ترین میوه هایی است که در تمام فصل ها برای جشن عروسی انتخاب می شود. باید بدانید که پر کردن ظرف پذیرایی با خیار های باریک به جذابیت آن می افزاید. در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که خیارهایی را انتخاب کنید که بدون قوس و لک هستند.

خرمالو میوه مجلسی فصل پاییز

خرمالو گل سرسبد میوه های پاییزی است که در جشن عروسی از آن برای پذیرایی استفاده می کنند. با توجه به این مسئله که خرمالو مختص فصل پاییز است نباید از آن در سبد میوه عروسی غافل شوید. یکی از مزایای خرمالو بدون هسته بودن آن است. مهمانان به راحتی می توانند خرمالو را میل کنند. البته باید بدانید که خرید خرمالو بیش از اندازه رسیده برای جشن عروسی اصلا پیشنهاد نمی شود. خرمالو هایی که بسیار رسیده می شوند به راحتی له شده و دارای لک می باشند. البته کال بودن خرمالو نیز می تواند باعث نارضایتی مهمانان جشن شما شود. بنابراین در خرید خرمالو باید دقت کنید. اگر خودتان زمان کافی برای خرید میوه های عروسی ندارید از شخصی که در این زمینه دقت کافی را دارد کمک بگیرید.

 

انگور پاییزی برای عروسی

یکی از میوه های پر طرفدار در تمام فصل های سال انگور نیز می باشد. از مزایای خرید انگور برای جشن عروسی راحت خوردن آن است. اگر برخی از مهمان های شما سالمند هستند بهتر است که انگور را در لیست میوه های عروسی قرار دهید. انگور پاییزی دانه های درشتی دارد این دانه ها رنگ صورتی زیبایی دارند که باعث جذابیت ظرف پذیرایی خواهند شد.

پرتقال مجلسی

زمین های شمال و جنوب ایران دارای شرایط آلی برای کاشت پرتقال هستند. اما با توجه به این مسئله که فصل برداشت پرتقال پاییز است می توانید آن را در لیست میوه های پاییزی مجلسی خود قرار دهید. خرید پرتقال مجلسی نیاز به دقت دارد. باید در انتخاب پرتقال های یک اندازه دقت کنید. کوچک یا بزرگ بودن پرتقال  باعث می شود ظرف پذیرایی شما نظم خوبی نداشته باشد و زیبا بنظر نرسد.  از دیگر نکاتی که باید برای خرید پرتقال مجلسی به آن ها اشاره کرد تمیز بودن پوست پرتقال می باشد. به طور کلی هیچ کدام از میوه های مجلسی نباید ظاهر بدی داشته باشند. بنابراین میوه ای که بر روی پوست آن لک وجود دارد را خریداری نکنید. اگر کمی حوصله به خرج دهید و مزه پرتقال ها را امتحان کنید بهترین پرتقال مجلسی نصیب شما خواهد شد. را که بعضی از پرتقال ها زیادی ترش یا تلخ هستند.

 

میوه جذاب پاییزی

هلو یکی از میوه های جذاب پاییزی است. برخی از مدل های هلو مخصوص تابستان هستند. اما در ماه های مهر، آبان و حتی اوایل آذر می توانید هلو های پاییزی را برای جشن عروسی خود خریداری کنید.  هلو های پاییزی درشت تر از هلو های تابستان هستند و عطر آن ها فوق العاده است.

سیب سرخ میوه مجلسی پاییزی

سیب سرخ از میوه های پاییز است که برای پذیرایی در جشن مهم عروسی انتخاب می شود. البته حتما لازم نیست سیب سرخ را انتخاب کنید. سیب های پاییزی  در دو رنگ قرمز و زرد در بازار وجود خواهند داشت. به طور کلی سبد میوه را باید نسبت به افرادی که در جشن عروسی شما حضور پیدا می کنند پر کرد. چرا که سلیقه ها در رنج های سنی مختلف متفاوت است. میوه ها باید مناسب کودکان، سالمندان و بقیه مهمان ها باشند.

گلابی مجلسی

گلابی مجلسی مناسب فصل پاییز است که طعم و عطر بی نظیری دارد. لطافت گلابی باب میل همه نوع سنی است و محال است کسی از لذت طعم خوش آن بگذرد. همچنین رنگ گلابی جذابیت ظرف میوه شما را کامل خواهد کرد.

نارنگی

از میوه های نوستالژیک پاییزی می توان به گلابی اشاره کرد. یکی از پرطرفدار ترین میوه های پاییزی نارنگی به حساب می آید. نارنگی نیز دارای عطر و طعم فوق العاده ای است. کودکان مجلس به نارنگی بیشتر علاقه نشان خواهند داد.

 

انجیر

از آخرین میوه های پاییزی می توان به انجیر اشاره کرد. برداشت انجیر از اوایل تابستان شروع می شود.

پیام بگذارید

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.